torsdag 27 november 2014



 Julevangeliet väntar på inramning...vackert som det är, egentligen...



 Ett av höstens projekt, lite franskt blev det över den gamla byrån. Den var i så där illgul furu med grön matta i alla lådor, blä. Men nu pryder den sin plats brevid den gamla kakelugnen och färgbrytningen vart jag nöjd med mot allt det vita och vita och vita!
 Vår stora entréhall
 Köket SKA vara så där mysigt överbelamrat till jul, tycker inte ni?

 Ytterligare en renoverad möbel. Älskar Jeanne DÁrcs vackra böcker, de är som prydnader i sig själva
 Vrålcoola postfackshyllan som landade i elvaåringens rum. Inhandlades hos fina Camilla på Selma&Matilda i Sävsjö. Dit ska jag garanterat åka tillbaka!




 Flingsalt....hmm...det ser ju ut som snö kom jag på idag när jag skulle laga mat och då blev det en nypa på hyacinten också.

Mitt älsklingsvåningsfat bland andra...det här är det mest shabby jag äger tror jag. Nästan så man får lite färgflisor i kakan?!? Jag har en viss fäblesse för våningsfat...och en del andra saker hi hi...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du tittade in hos mig! Skriva gärna några rader!