onsdag 18 mars 2015

Loppisfynd och sprittande vårkänslor...


Dagens bästa loppisfynd var den här ljuuuvliga lilla duken i rosa med spets, som passar mitt humör så bra just nu. Hur mycket jag än älskar det vita så behövs lite klickar av färg nu när våren är på intågande...


Tid...klockorna symboliserar för mig att jag har tid. Tid i massor! Det är vi som väljer hur vi prioriterar den. 










Skönaste industrilampan 


Läderglob från Countrystyle...vill man drunkna i vårkänslor så är det bara att kolla in deras sortiment med Cath Kidston...mums!


Påsken har smugit sig in...





...och pastellerna också...


Underbara Maileg


Dagens loppisfynd #2. Den här tavlan var bara för söt för att vara sann och stod där för 20 riksdaler och ropade på mej;)






Nattkärlet fick bli boning åt en massa pärlhyacinter!





Några av årets påskpynt jag hunnit göra, samlingen växer för varje år! Man kan undra var det ska sluta;)




 Små strålar av sol som letar sig in i köket


I väntan på sommarens kalas










Den här tokiga hönan har jag virkat







Fina Skimra satte sig mitt i bild och det blev ju mycket finare så!



Första biet jag såg häromveckan!






Tills vi "ses" igen...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du tittade in hos mig! Skriva gärna några rader!