söndag 5 april 2015

En tokig höna...


 

Min tokiga höna med den fräsiga frisyren (!) och ägghuvor jag virkat. Håller på med blommor av olika sorter nu.

 

 Det har blivit hrrm...mycket av den här varan! Det går åt en del sötsaker till fyra små gottisgrisar här hemma (och deras mamma och pappa).


Så roligt att ni tittar in till min blogg Lantfrid! Jag har så mycket fint att visa er framöver, massor av projekt! Snart kommer våren och sommaren och jag har en stooor trädgård som var helt övergiven när vi flyttade in på gården...inte ens ett knotigt äppelträd fanns det. Men ramen är fantastisk, med höga, mäktiga askar, lönnar och lindar och vackra gamla stenmurar. Så jag lovade det här huset att föra tillbaka dess storhet både inne och ute...

Hoppas ni varit lediga med nära & kära och haft en skön helg! 

Vi ses snart//kram Frida

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du tittade in hos mig! Skriva gärna några rader!