tisdag 7 april 2015

Tvättstugepiff...


Ja, hur mycket tid spenderar man inte här? Ska det inte kännas lite trevligt att vara i husets mest bortglömda rum, tänker jag? Jag har världens minsta tvätt-vrå, eftersom jag prioriterat all skåpförvaring åt min skapar-hörna. Suck! Så nu var det dags att tänka till och göra det lite mysigt!



Trähyllan döljer faktiskt en stor ackumulatortank;))Plåtskylten och de små mameluckerna kommer från http://selmaomatilda.se, som har ett jättefint sortiment. Hos supertrevliga Camilla har jag även köpt den här underbara skapelsen:

Produktbild

...jag ska bara ta mig iväg till Sävsjö och hämta den! Längtar!




Jag vet inte vad jag ska säga om de här..bara aaaaah...suck! Visst är de söööööta?



Antik bobinhållare som jag hade turen att hitta. Den tvekade jag inte på! En tjock bunt handknypplad spets till på köpet, det var ren lycka!


Ja, nu känns det betydligt mysigare här:)


 Handsytt förkläde jag förmodligen bara kommer att ha till lyst! Vilket arbete med hålsömmen!


...ibland behöver man påminna de små älskade liven;))


Det är en mörk och grå dag hemma hos mig, plockar undan påsken och ska krypa upp i soffan med min minsting som är sjuk idag! Men huvudet vilar inte, jag har mycket på gång;) Hoppas du har finare väder och lite sol hos dig! 

Kram//LantFrida

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du tittade in hos mig! Skriva gärna några rader!